Mit tanuljon cégünk marketingje a Z generációtól?

közösségi média marketing

A Z generáció az első olyan korcsoport, amelyik nem emlékszik olyan korra, ahol az okostelefonok és a közösségi média nem volt a mindennapi életünk része. De sok minden másban is egy egészen új világba születtek.

Amikor ők elkezdtek tudatosak lenni, a média hangos volt a nemek közti egyenlőség fókuszba kerülésétől, a metoo-tól, a testkép-elfogadás fontosságától: mindez pedig meghatározza a módot, ahogy meg mernek nyilvánulni az online térben és meghatározza az önkifejezésük módját.

Mindezek az átalakulások azt is eredményezték, hogy egyre nagyobb jelentőséget kapnak a különböző szociális kérdések és az ezekre való odafigyelés a mindennapi életben. A Z generáció tagjai szinte mind elkötelezettek egy-egy ügy mellett, és a munkájukat is úgy választják meg, hogy annak legyen egy társadalmi felelősségvállalást képviselő oldala: szeretnének tenni, szeretnének elérni valamit.

Ennek pedig jelentős eszköze a közösségi média, de nem abban a formában, ahogy azt megszoktuk. A cégünk marketingje azt megtanulta, hogy fontos használni a közösségi médiát (ez általában a Facebook-ot jelenti), és hogy ide tartalmat kell gyártani. De a közösségi média felületei sokszínűbbé váltak, ott az Instagram, a Snapchat, a YouTube – ezek mindegyike teljesen másfajta kommunikációt vár el. Nem is csak az a lényeg, hogy ugyanazt a tartalmat másképp kell megfogalmazni a különböző platformokra, hanem maga a tartalom is különböző kell legyen ezek esetében.

És mi ennek a kulcsa? A kreativitás. Felfedezni új és új megnyilvánulási módokat, tartalomközvetítési lehetőségeket, amellyel szólhatsz a közönségedhez. Ebben pedig jelentős mértékben tud neked segíteni a Z generáció! Érdekel, milyen diákmunka konstrukciót kínálunk? Keress meg >>

(forrás: blog.planoly.com)