z generáció

Z generáció a munkahelyen fiatalok munkahelyi igényei

Így tedd vonzóvá a vállalatod a Z generációs fiatalok számára: felejtsd el a címkéket

A címkézés nagyobb trend, mint valaha, és nagyon szeretjük a Z generációs fiatalokat is számtalan olyan tulajdonsággal ellátni, amelyek nem csak, hogy nem is feltétlen igazak, de az biztos, hogy nem érvényesek mindenkire. Így például nem igaz az sem, hogy minden fiatal job-hopper, sokkal inkább arról van szó, hogy ha talál egy jobb lehetőséget, akkor nem fél a váltástól úgy, mint sok őket megelőző generáció tette.Tovább olvasom »Így tedd vonzóvá a vállalatod a Z generációs fiatalok számára: felejtsd el a címkéket

Otthoni munkavégzés diákmunka home office z generáció

A Z generációs fiatalok is igénylik az irodai munkát

A home office bevezetése számos előnnyel jár, és sok szakértő azt jósolta, hogy az teheti majd állandóvá ezt a fajta munkavégzést, hogy a Z generációs fiatalok majd olyan mértékben igénylik ezt a fajta rugalmasságot, hogy a cégeknek is alkalmazkodni kell. Egy kutatás azonban azt mutatja, hogy a legfiatalabb generáció igenis igényli a személyes találkozást a munkahelyen.Tovább olvasom »A Z generációs fiatalok is igénylik az irodai munkát

munka-magánélet egyensúly z generáció

Kínában fellázadt a Z generáció a túlóra ellen

Kínában, a világ sok más országával együtt, a munka mindenek fölé helyezése virágzik: az emberek dicsekszenek, mennyi – kifizetetlen – túlórát végeztek a héten, bizonyítva ezzel megfelelésüket, elköteleződésüket. Sokan nem veszik ki az összes lehetséges szabadságot az évben, nehogy lemaradjanak valamiről, nehogy kiderüljön, hogy nélkülözhetőek a munkahelyükön. A Z generáció most fellázadt.Tovább olvasom »Kínában fellázadt a Z generáció a túlóra ellen

z generáció

Milyen hatással van a járványhelyzet a Z generációra?

Egyre több társadalomtudománnyal foglalkozó szakember hangsúlyozza, hogy a járványhelyzet a Z generációra gyakorolja a legjelentősebb hatást: magánélet, életvitel, karrier-lehetőségek szempontjából egyaránt. Mivel ez az a generáció, amelyik most lép be a munkaerőpiacra, és együtt kell dolgoznod vele, érdemes foglalkozni a kérdéssel: milyen attitűd jellemzi majd ezt a korcsoportot.Tovább olvasom »Milyen hatással van a járványhelyzet a Z generációra?

vezetői motiváció

Egy kutatás szerint a járvány miatt a munkavállalók 25%-a karrier-váltáson gondolkodik: hogy őrizd meg az alkalmazottaid?

A járvány sokakat késztetett arra, hogy újragondolják a karrierjüket: egy kutatásban megkérdezettek között a 18-34 éves korosztály 33%-a gondolkodik abban, hogy munkát vált, új karriert indít a következő évben. Hogyan motiválhatod az alkalmazottaid, hogy meggondolják magukat?Tovább olvasom »Egy kutatás szerint a járvány miatt a munkavállalók 25%-a karrier-váltáson gondolkodik: hogy őrizd meg az alkalmazottaid?

vállalkozó z generáció

Így változtatja meg a vállalkozói létet a Z generáció

Sokáig az Y generációt emlegették, mint vállalkozó-generációt: ebben a korosztályban terjedt el először nagyobb arányban, hogy az alkalmazotti létet feladva saját vállalkozást indítanak. A Z generáció viszont eggyel tovább lép ebben is: ezek a fiatalok már sokszor egyetem alatt elindítják a saját vállalkozásukat, és máshogy definiálják azt, mint a megelőző generáció.Tovább olvasom »Így változtatja meg a vállalkozói létet a Z generáció

munka magánélet egyensúly

A Z generáció munka-magánélet egyensúlya a legrosszabb

Neurotikus társadalomban élünk, ahol a telefonunkon keresztül állandóan elérhetőek vagyunk – a munkaadóink számára is. A vezetők tudják, hogy az alkalmazott értesítést kap az új e-mailről, de sokan különböző chat-alkalmazásokon keresztül is adnak feladatot. Nem alakult ki etikett ennek kezelésére, az elvárásoknak megfelelni akaró alkalmazott este 10-kor is munkahelyi e-mailt olvas. Ez pedig odáig vezetett, hogy a kutatások szerint a Z generáció munka-magánélet egyensúlya a legrosszabb. Hagyd pihenni a téli szünetben a munkavállalóid!Tovább olvasom »A Z generáció munka-magánélet egyensúlya a legrosszabb

z generáció munkahely

Így vond be a Z generációs fiatalokat a vállalkozásod működésébe

A Z generációs fiatalok rengeteg új ötletet, látásmódot hozhatnak a vállalkozásodba, ezért érdemes minél hamarabb fiatalokat is toboroznod a csapatodba. Mivel a generációs különbség jelentős, a kommunikáció eleinte nehézkesnek tűnhet. Hiányzik belőlük sok olyan készség, ami a mi generációnknak még alapvetés volt: innen a sok “ezek a mai fiatalok” legyintés. Pedig a hiba nem bennük van, nincs hiba senkiben – egyszerűen nagyon gyorsan alakul át a társadalom, ezért empátiára van szükség, hogy tudjunk kommunikálni egymással.Tovább olvasom »Így vond be a Z generációs fiatalokat a vállalkozásod működésébe

z generáció vásárlás

Hogyan változtatja meg a Z generáció a fogyasztási szokásokat?

Én itt elsősorban arról szoktam írni, milyen munkaerő a Z generációs fiatalok csoportja, mi motiválja őket, és munkaadóként te hogyan fordíthatod az előnyödre azt a sok újdonságot, amit az ő hozzáállásuk jelent. De arról sem szabad megfeledkezni, hogy a Z generáció a jövő vásárlóereje: ahhoz, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, tudnod kell, mivel tudod ösztönözni a fiatalokat, hogy a te terméked vegyék meg. Lássuk, hogyan vásárolnak a Z generációs fiatalok!Tovább olvasom »Hogyan változtatja meg a Z generáció a fogyasztási szokásokat?