Skip to content

toborzás

Z generáció

A Z generáció vonzódik a munkákhoz, amiknek társas hatása van

Egy amerikai kutatásban a válaszadókat arról kérdezték, milyen álláslehetőségek a legvonzóbbak számukra. Érdekes, hogy a Z generációs válaszadók első helyre kizárólag olyan pozíciókat soroltak, aminek vagy a külső társas környezetre, vagy a belső cégkultúra alakítására, de mindenképp emberek egy közösségére van hatása.Tovább olvasom »A Z generáció vonzódik a munkákhoz, amiknek társas hatása van

VR toborzás

4 lehetőség, amit a VR kínál a toborzás során

A VR technológia olyan lehetőségeket kínál, amelyek segítségével gyorsabban, kevesebb idő- és energia-ráfordítás mellett szerezhetsz pontosabb képet a jelentkezőkről, választhatod ki és taníthatod be a jelölteket. Lássuk, milyen lehetőségek állnak előtted, ha olyan pozícióról van szó, ahova sok embert keresel és személyük sűrűn változik.Tovább olvasom »4 lehetőség, amit a VR kínál a toborzás során

z generáció toborzás

Így toborozz agilis fiatalokat

Egyre több nehézséget okoz a szakértő munkavállalók alkalmazása. Erre hosszú távon az is megoldást jelent, ha olyan agilis fiatalokat csábítasz a vállalkozásodhoz, akik később kiváló szakemberek lesznek – a kulcs, hogy már pályájuk elején nálad kezdjenek és jól érezzék magukat, hogy ott is maradjanak. Ehhez viszont tudatosan kell keresned azokat, akik tehetségesek és akarnak dolgozni.Tovább olvasom »Így toborozz agilis fiatalokat

virtuális valóság toborzás

Virtuális valóság jövője a toborzásban

A virtuális valóság lehetőségeinek kiaknázása a toborzás folyamatában még gyerekcipőben jár, de már vannak cégek, akik élvezik az előnyeit. Mi a lényege? Segítségével a jelentkezők megismerhetik, mivel jár majd a munakvégzés, így a toborzás is hatékonyabb, és a jelentkezők készségeinek megállapítása is eredményesebb. Ha a munkaadók felismerik, mit nyújt a technológia használata, úgy gondolom, a VR jelentős része lesz a toborzási folyamatnak.Tovább olvasom »Virtuális valóság jövője a toborzásban

Fogadjuk el, hogy a Z generáció inkább munkanélküli, mint hogy elégedetlen legyen a munkahelyén?

Egy ideje ismert a kettősség, hogy egyszerre van munkaerőhiány és magas munkanélküliség: a logika azt mondaná, ezek ki kellene oltsák egymást. Csakhogy itt egy generáció, aki inkább munkanélküli, mint hogy olyan helyen dolgozzon, amivel elégedetlen.Tovább olvasom »Fogadjuk el, hogy a Z generáció inkább munkanélküli, mint hogy elégedetlen legyen a munkahelyén?

toborzás

Így tedd hatékonyabbá a toborzást

A toborzás időigényes feladat, még akkor is, ha kiszervezed, és iskolaszövetkezeten keresztül keresel diákmunkában foglalkoztatható fiatalokat, vagy munkaerő kölcsönzésben gondolkodsz. Ahhoz, hogy hatékony legyen a toborzás, és olyan munkaerő érkezzen a cégedhez, aki tényleg arra a feladatra alkalmas, amire te embert keresel, néhány előkészületet érdemes elvégezni.Tovább olvasom »Így tedd hatékonyabbá a toborzást