A diákmunka amellett, hogy kiváló megoldás a munkaerőhiányra, stratégiai lehetőség is: ha jól csinálod, a céged lesz az első munkahely, amire a nálad dolgozó fiatalok évekkel később is szívesen gondolnak vissza. Ez pedig komoly employer branding értékkel bír.
employer branding
Diákmunka az employer branding szolgálatában
Hogyan válhat egy diákmunkában dolgozó fiatal a jövő munkavállalójává? A legtöbb HR-es fejében a diákmunka még mindig átmeneti megoldásként él: ha kell néhány segítő kéz, hozunk pár fiatalt. Aztán jön a szezon vége, a projekt befejezése, és mindenki megy a maga útjára.
A munkaadói elismertség növelésének stratégiája
Munkaadóként jelentősen hatékonyabbá teheted a toborzási folyamatot, ha olyan munkahelyként vagy ismert, ahol jó dolgozni. Az employer branding összetett folyamat, de van néhány jól megfogalmazható alappillére, amelyeken el lehet indulni.