Skip to content

cégvezetés

munkahelyi hatékonyság

Hogyan növeljük a munkahelyi hatékonyságot?

Mindenki olvasta már a cikkeket, amelyek arról szólnak, hogy egy alkalmazott a 8 órás munkanapjából átlagosan 3-at tölt hatékony munkavégzéssel. A vezetőknek erre felszalad a szemöldökük, és sokan a szigorú kontroll, a mikromenedzselés irányába indulnak el, ami viszont nem vezet eredményhez. A következménye az, hogy minden még lassabban halad, mert a vezető napja is csak 24 órából áll, és mindent átnézni képtelen, a cég pedig globális stratégia nélkül marad, ha ugyanez a vezető az apró részletekben vész el. Mit lehet tenni, hogy valóban hatékonyabb legyen a munkahelyi hatékonyság?Tovább olvasom »Hogyan növeljük a munkahelyi hatékonyságot?

alkalmazott vagy vállalkozó

Biztosan az alkalmazottaid számát akarod növelni?

Még mindig uralkodó az a nézet a legtöbb cég esetében, amely szerint állandó alkalmazotti csapattal szeretnének dolgozni, és legfeljebb eseti jelleggel gondolkoznak vállalkozóknak kiszervezett feladatokban. Mi mégis ez utóbbi előnye, és hogyan emelhetsz be tehetséget a vállalkozásod működésébe, ha nagyobb teret engedsz a szabadúszóknak?Tovább olvasom »Biztosan az alkalmazottaid számát akarod növelni?

vezetői hibák

3 gyakori hiba, amit cégvezetők elkövetnek

Ismerjük a klisét: vezető legyél, és ne főnök. Nagyjából tudjuk is, hogy mit értünk ezen a különbségtételen. De miben is nyilvánul meg valójában? Összegyűjtöttem 3 gyakori hibát, amit cégvezetők elkövetnek, és főnökké válnak anélkül, hogy “főnökösködni” akarnának. Ismerős a környezetedből valamelyik viselkedésminta? Arról is beszélek a cikkben, saját tapasztalataim szerint milyen problémát okoz ez a cég működésében.Tovább olvasom »3 gyakori hiba, amit cégvezetők elkövetnek