Skip to content
employer branding

Csökkentsd a toborzás költségeit: építs munkáltatói márkát

A munkáltatói márkaépítés fontossága hosszú távon látszik igazán. Miközben a toborzás és a munkavállalók megtartása egyre nehezebb feladattá válik, a cégek kezdik belátni, hogy az employer branding megkerülhetetlen feladat lesz. A személyre szabott munkavállalói út kialakításában és követésében a mesterséges intelligencia technológiák is segítségünkre vannak. A munkáltatói márkaépítés olyan versenyelőnyt jelent, amely segít csökkenteni a toborzás költségeit, hiszen rajta keresztül a cég vonzóvá válik a munkakeresők számára.Tovább olvasom »Csökkentsd a toborzás költségeit: építs munkáltatói márkát

adatalapú toborzás

Előzd meg a versenytársaid adatalapú toborzással

A toborzás során a minőség gyakran feláldozásra kerül a gyorsaság érdekében. Vagyis: a kevésbé alapos toborzási folyamat lehetővé teszi, hogy hamarabb feltöltsd az üres pozíciót, de nem biztos, hogy hosszú távon jól jársz ezzel a stratégiával. A toborzás valódi hatékonysága, illetve annak hiánya nem derül ki azonnal, amikor azonban egyértelművé válik, akkor közvetlen hatása van a teljesítményre.Tovább olvasom »Előzd meg a versenytársaid adatalapú toborzással

jelöltélmény mesterséges intelligencia

Jobb jelöltélmény MI technológiákkal a toborzásban

Az álláskeresés és a toborzási folyamat hosszú és gyakran stresszes időszak a jelöltek számára. Munkaadóként növelheted a leendő munkavállalók elköteleződését, ha lehetővé teszed számukra, hogy nálad jobb jelölt-élményt szerezzenek a folyamat során. A technológia fejlődésével a mesterséges intelligencia eszközök lehetőség nyújtanak arra, hogy jelentősen javítsuk a jelöltélményt.Tovább olvasom »Jobb jelöltélmény MI technológiákkal a toborzásban

algoritmikus diszkrimináció

A Z generáció tudatos az algoritmikus diszkrimináció kiküszöbölésében

A toborzási folyamatok támogatására egyre több mesterséges intelligencia eszközt használunk. Ezek automatizálnak bizonyos folyamatokat, gyorsítják és egyszerűsítik az előszűrést. Ahhoz azonban, hogy megfelelő eredményeket érjünk el a technológiával, folyamatosan adatot kell szolgáltatnunk és visszajelzéseket adnunk. Ez teszi lehetővé az algoritmikus diszkrimináció kiküszöbölését is. A Z generáció élen jár az etikai kérdések priorizálásában, nagy hangsúlyt fektetnek az MI fejlődésében és alkalmazásában az átláthatóság és felelősség priorizálására.Tovább olvasom »A Z generáció tudatos az algoritmikus diszkrimináció kiküszöbölésében

mesterséges intelligencia hr

AZ MI fejlődés egyik nagy nyertese: a HR

A mesterséges intelligencia technológiák rohamosan fejlődtek az elmúlt években, és az elért áttörések a vállalati működés számos területén nagy változásokat hoztak vagy hozhatnak. Az MI fejlődésének egyik nagy nyertese az emberi erőforrás menedzsment: a technológia nyújtotta lehetőségek forradalmasítják a HR folyamatokat, segítve a vállalatokat a hatékonyabb toborzásban, a jobb munkahelyi környezet kialakításában, a megtartás során. Nézzük, mely területeken tudja az MI a leghatékonyabban támogatni a HR működését!Tovább olvasom »AZ MI fejlődés egyik nagy nyertese: a HR

chatgpt toborzás

Így használd hatékonyan a ChatGPT-t a toborzás során

A ChatGPT a HR számára rengeteg hasznos lehetőséget kínál, amelyek meggyorsítják és hatékonyabbá teszik a toborzó szakemberek munkáját. A folyamat minden egyes lépcsőjére nyújt alkalmazható megoldásokat, de mindig fontos szem előtt tartani, hogy amit ad, az inkább egy kiindulási alap, amivel dolgozhatunk, és nem a kész megoldás.Tovább olvasom »Így használd hatékonyan a ChatGPT-t a toborzás során

z generáció

Az interaktív tanulás vonzó a Z generációnak

A Z generációs fiatalok tanulni vágyással érkeznek a munkahelyre, nyitottak az új készségek elsajátítására, minél szélesebb területen szeretnének magabiztos ismeretekre szert tenni. A tanulás során azonban az interaktív módszereket kedvelik a passzív befogadás helyett, amivel munkaadóként te is motivációt adhatsz és érdeklődést kelthetsz.Tovább olvasom »Az interaktív tanulás vonzó a Z generációnak